GMINY:


Dębowa Łąka
Książki
Wąbrzeźno
Miasto Wąbrzeźno


Plan Włączenia Społeczności:


PARTNERZY:


Unia Europejska
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
Mechanizm Finansowy EOG
Norweski Mechanizm Finansowy
Europejski Fundusz Społeczny
Program Operacyjny Kapitał Ludzki


Menu główne

Start
Mapa serwisu

Sieć współpracy

Sieć LGD

Konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich PDF Drukuj
02.01.2012.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło kolejną edycję „Konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich”. Celem konkursu jest wyłonienie i wsparcie finansowe najlepszych projektów promujących Fundusze Europejskie w Polsce oraz upowszechniających korzyści płynące z ich wykorzystywania.

W konkursie można realizować projekty w następujących liniach tematycznych:

Linia I – projekty mediowe, w trzech podkategoriach:

  • audycje telewizyjne w „prime-time”
  • audycje telewizyjne poza „prime-time”
  • audycje radiowe
  • publikacje prasowe

Linia II – wydarzenia informacyjno-promocyjne, dwa rodzaje projektów:

  • projekty networkingowe dla beneficjentów Funduszy Europejskich
  • interaktywne i niestandardowe akcje promocyjne lub edukacyjne w miejscach realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich,


Linia III – projekty edukacyjne dla młodzieży, w dwóch podkategoriach:
pakiet edukacyjny wspierający nauczycieli i szkoły zainteresowane poszerzeniem swojej oferty dydaktycznej o tematykę Funduszy Europejskich,


O dotację mogą ubiegać się:

  • podmioty, które prowadzą działalność gospodarczą lub statutową jako:
  • wydawcy tytułów prasowych,
  • publiczni oraz komercyjni nadawcy telewizyjni i radiowi,
  • producenci nagrań telewizyjnych i radiowych, którzy swoim produktom zapewnią antenową emisję,
  • producenci filmowi, którzy swoim produktom zapewnią projekcję w kinach na terenie całego kraju
  • partnerzy społeczni i gospodarczy w rozumieniu art. 5 pkt 7 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, w tym:
  • organizacje pozarządowe,
  • organizacje pracodawców,
  • izby gospodarcze,
  • organizacje związkowe,
  • samorządy zawodowe.


Z udziału w konkursie są wyłączone:

  • osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej,
  • firmy doradcze lub konsultingowe, świadczące usługi doradcze dotyczące Funduszy Europejskich.

Na realizację działań informacyjno-promocyjnych przewidziano dotacje w wysokości:

  • minimalnie – 100 000 zł

w linii tematycznej „Projekty mediowe”:

  • dla audycji telewizyjnych w „prime-time”– do 1 500 000 zł
  • dla audycji telewizyjnych poza „prime-time”– do 1 000 000 zł
  • dla projektów radiowych – do 450 000 zł
  • dla projektów prasowych – do 400 000 zł
  • w linii tematycznej „Wydarzenia informacyjno-promocyjne” – do 300 000 zł
  • w linii tematycznej „Projekty edukacyjne dla młodzieży” – do 300 000 zł


Wymagany minimalny wkład własny wnioskodawcy wynosi:

  • dla partnerów społeczno-gospodarczych – 10 proc. kosztów kwalifikowanych wnioskowanego projektu,
  • dla przedstawicieli mediów i podmiotów, o których mowa w pkt. 9.1.2 Regulaminu konkursu – 20 proc. kosztów kwalifikowanych wnioskowanego projektu

Źródło: ngo.pl

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

  

Portal funkcjonuje w ramach poddziałania “Wsparcie przygotowawcze” w ramach działania “Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020